طرح درس و روش تدریس اجتماعی ششم، درس16 : لباس از تولید تا مصرف

برای شما اطلاعاتی در مورد طرح درس و روش تدریس اجتماعی ششم، درس16 : لباس از تولید تا مصرف آماده کرده ام مطالعه فرمایید

طرح درس و روش تدریس اجتماعی ششم، درس16 : لباس از تولید تا مصرف

طرح درس و روش تدریس اجتماعی ششم، درس16 : لباس از تولید تا مصرف

طرح-درس-و-روش-تدریس-اجتماعی-ششم-درس16--لباس-از-تولید-تا-مصرف

توضیحات:
طرح درس و روش تدریس اجتماعی ششم درس لباس از تولید تا مصرف در قالب ورد و شامل 10 صفحه.

هدف اصلی از آموزش این درس آشنایی دانش آموزان با مفاهیم و مهارت‌های اقتصادی است، اگرچه لباس به عنوان یک مثال خوب مطرح می‌شود.

در ابتدای این درس می‌خواهیم بچّه‌ها را با مفهوم تولید انبوه آشنا کنیم. علاوه بر پوشاک، بچه‌ها می‌توانند به کفش، کیف، لوازم التحریر، مواد غذایی چون مرغ، تخم مرغ، شیر و… اشاره کنند.

با توجه دادن دانش آموزان به کالاهایی که به تعداد زیاد و یک شکل تولید و مصرف می‌شوند آنها را متوجه کنید که چرا و چگونه تولید خانگی جای خود را ...

اهداف درس:
✅ رابطه بین شرایط آب و هوایی و انواع لباس را بیان کنید.
✅ نکات مربوط به لباس اظهارنظر کنند.
✅ آموزه‌های دینی را در خرید و انتخاب لباس رعایت کنند.
✅ برخی تغییرات و تداوم‌های مربوط به پوشاک و عناصر آن را در طی زمان، شناسایی کنند.
✅ فرایند تولید را به طور متوالی نشان دهند و در صورت بازدید از کارگاه تولید لباس، گزارش بنویسند.
دانلود فایل

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : علوم اجتماعی
  • تگ : روش تدریس درس لباس از تولید تا مصرف,درسنامه درس لباس از تولید تا مصرف,سوالات درس لباس از تولید تا مصرف,پاورپوینت درس لباس از تولید تا مصرف

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید